Mietitkö miten saisit lisää maksavia asiakkaita kotisivuille tai verkkokauppaasi? Kesäkuun #digikunto valmennuksissa Internet-markkinointi I ja Internet-markkinointi II keskitytään ostavien asiakkaiden hankkimiseen kustannustehokkaasti verkossa.
Aloitetaan segmentoinnista ja tavoitteista sitten jatketaan työvälineisiin
Valmennuspäivänä keskitytään asiakkaiden segmentoinnin merkitykseen, tavoitteiden asetantaan ja pohditaan muumuassa osataanko tavoitteet asettaa riittävän korkealle? Pohdinnan jälkeen nostetaan esiin mittaamisen merkitys sekä merkitykselliset työkalut intenet-markkinoinnin toteuttamiseen. Näitä työvälineitä ovat muun muassa hakukonemarkkinointi, display–markkinointi, sosiaalinen media, sähköinen suoramarkkinointi, kotisivut, ländärit ja näiden yhdistelmät.
Valmennuspäivä sujuu myös mukavasti yhteistoiminnallisesti ryhmätöiden parissa, joissa etsitään tapoja ja keinoja uusasiakashankintaan, liidien keräämiseen ja asiakkaiden “koukuttamiseen“.
Uskon, että meille tulee oikein antoisat valmennuspäivät. 2.6.2016 on siis ensin vuorossa matkailuryhmä, joka saa varmasti tuutin täydeltä kun Ilkka lataa Internet-markkinoinnin sanomaa. 3.6.2016 vuorossa sitten valmistavateollisuus ja vetovuorossa Kirsi.